Hari yang telah berlalu .............

........MELAKA 7/02/09..........





aku ingat lagi....pagi tu aku dikejutkan awal oleh By.....tengok jam .... 6.15 a.m...." dalam hati aku ..awal lagi ni , apehal la kejutkan aku wal2 pagi ni " die tanye ..nak pegi mane ari ni ?.......aku dengan blur2 baru bangun tido, trus reply msg die ....... " ikot by la" ......Die cam tak puas hati dengan jawapan aku ...... Die call......tanye lagi nak pg mane?.....jawapan aku tetap same ....."ikot by la nak pegi mane .... tak de idea la nak pg mane" ......Mmmm...panjang Mmmm die .... " Mandi la sekarang, Kite pegi jenjalan" ...aku trus genyeh2 mate dan trus mandi ......Sejuk Siottt.....jam kol 7.00 am .....Die call soh aku turun kedepan...maklumla umah aku ade gate ...tak leh nak masuk suke2.......Die rase cam leceh je nak bgtau security tu nak masuk kedalam...so die mintak aku tunggu kat depan .......masuk kete, aku tanye die, nak kemane ? kate die jom ambik Duit dulu? ...lor ......tak bgtau lagi nak kemane .......


Than aku tanye die lagi ...nak kemane ni ? baru die bagitau aku ..... Kite G MELAKA la nak ? ...aku on je ...bab berjalan ni memang aku suke ...huhuhuhu.....




No comments: