My work place..........





Aku nak Story cket tentang tempat aku cari rezeki tiap2 hari........
Alhamdulillah aku dapat keje kat sini sekarang..aku ade keje tetap dan ofis yang selesa ......Kekadang terfikir gak kat kepala aku ni , BOSAN tol ari2 keje...ari2 wat benda yang same....bangun pagi, mandi, Solat, Siap2... pegi kerja..........sampai kat opis cek surat, Rekod Surat, Cek email, wat surat.......dan Bla..bla...bla.... sampai Petang ......Penat pun ye......

Tapi bile 25 aribulan aku suke la..... GAJI!!!..... tapi ble difikir-fikirkan balik la...... aku tak patut rase bosan ngan keje aku....aku patut bersyukur......bersyukur sangat......kalau aku wat keje dalam keadaan bosan dan tak bersungguh2..Halal ke gaji aku????????....huh...takot jugak ble pk.......

Orang lain punye la susah nak dapat keje .....aku plak merungut ....tah pape tol.....hihihi...Sekarang ni aku rase cam nak keje btol2......aku harap aku dapat wat yang terbaik...aku nak Gaji yang Halal.......Gaji yang aku dapat dari hasil kerja aku, dari titik peluh aku ( macam keje kat sawah kat tengah panas je konon, klau keje kat tengah panas kot la ade titik peluh...ni dok dalam aircond mane ade peluh) hahaha............

No comments: