pLaY BadmiNTon...............



Sunday Evening, around 5.00 pm...........


aku ngan By g main badminton arini ......saje skali skala bersenam.....Best gak dapat kuarkan Peluh ni......pagi tadi By OT lagi .... tengahari baru die balik ....Kesian Die ......Weekend Pun kne keje...tapi nak wat camno ....Nak tak nak Kena la jugak .......kitorang main badminton kat Taman Tasik Perdana..........kat ctu ade satu port yang ala2 Court yang bley main badminton ......'tapi bukan court pun' ....cume kat ctu 'bertar'...bley la pukul2 Shuttle cock nak kuarkan peluh ......kitorang main badminton lebey kurang 1 jam......ble dah berpeluh ...Stop la....kitorang jalan kaki plak pusing taman tu sambil tengok orang ..... bley tengok macam2 jenis orang .....ade yang datang bawak anak2 main.....ade yang datang nak berjogging, bersantai, picnic...ade gak yang bercinta....macam kami berdua plak datang nak "Bersenam = Main Badminton+ jalan2"........hihihihi...lpas dah habis satu taman kitorang pusing, cadangnye nak balik la ...jam pun dah kol 7.00....tapi! sampai je kat tempat park Kereta tu .....jalan jamme plak ....Hampeh tol ....So...By ajak aku makan aiskrim dulu..... by panggil aiskrim tu 'aiskrim calung' tapi aku plak panggil 'aiskrim kon' ....tapi mak aku panggil ' aiskrim palit' huhuhu... macam2 kan ? 'Variety Of Dialek'.......Sedap skali skala makan aiskrim...teringat mase sekolah dulu, suke bli aiskrim ni .................mMmm...dalam kol 7.30 jalan pun dah o.k kitorang pun trus balik umah.........aku rase happy dapat bersenam petang tu....bley gak bakar2 lemak kat badan ...ahax .............

No comments: