wayang .........

Semalam macam-macam yang berlaku .....

:: aku Puasa....1 Rejab ....
:: pegi tengok T.R.A.N.S.F.O.R.M.E.R.S -Revenge of the Fallen.
:: berbuke ngan Maggi Goreng Je .....( Ingat mase nak tengok wayang sempat makan lagi...Skali tak Sempat la ....
:: Pegi tengok Wayang Hujan
:: Dalam Tropicana City tu tak de KFC or McD ? ( btol ke? atau aku yang tak jumpe ?)
:: By bli Beg Raket Y.O.N.E.X baru tanpa pengetahuan aku ( aku tau pun sbb semalam die lpas main badminton tinggal raket kat umah aku nak pg trus tengok wayang) pandai yek xbgtau
dah skarang ? .....mmmm......


:: Yang Ni tak tau name ape ....tapi ble transform jadi sport car yang warne Silver yang cantik tu



:: Ratchet



:: truck Ice Cream

:: Twins yang suke bergaduh



:: Ni Ironhide


:: Ni autobots gak yang transform jadi motor Merah tu kan?



:: Si Arcee ade 2 lg member, Biru n Merah klau tak silap aku la .


:: Ni Bumblebee -camero Kuning milik Sam Wickwicky


:: Ni Optimus Prime yang mati hidup Semula

rase ade lagi team Autobots yang aku pun tak perasan.........nak cari Pic diorang ni satu per satu bukan nye senang .....klau ade lagi nanti aku update la k ........

No comments: