R.O.O.M.M.A.T.E planning..


Semalam sekembalinya aku ke rumah....Fara cakap kat aku :
"Ross tadi kitorang ada buat planning untuk bulan puasa ni ? " blogger-emoticon.blogspot.com
musykil jugak aku...apakah itu?
ika yang baru je lpas blogger-emoticon.blogspot.commandi pun bgtau aku

"kitorang plan nak wat collection nak masak la untuk bulan puasa ni!"
wah..wah.. o.k jugak tu ...

Jadi semalam berlaku la perbincangan antara kami berempat

......
....
...
..
.
blogger-emoticon.blogspot.com ayu tak kami ? hiihi... setelah berbincang ...mereka telah meminta agar aku jadi tukang masak la pulak blogger-emoticon.blogspot.com... mmm...tak pe lah wahai kawan-kawan ku ...

.....
...
..
.
tapi kalau tak sedap atau cirit birit jangan salahkan aku plak ye !!!!... huahuahua.... blogger-emoticon.blogspot.com

7 comments:

Blog Eazy Izzuddin said... Reply Comment

hmmm
housemate ku jg de wat plan utk masak....
mase sahur ja..
xD

mawar_berduri said... Reply Comment

hihihi...nampaknya hidup ber'roommate ni memang begitu agak nya...keke :o)

arapink said... Reply Comment

mawar, ko mesti terer masak kan??? leh ah kak ara melepak umah ko nanti...kekeke...

selamat bersahur jap lg :-)

kuIna said... Reply Comment

dah masak tu jgn lupa hantar sini ya...

mawar_berduri said... Reply Comment

Kak Ara : tak de maknenya kak...setakat nak makan sendiri2 tu boleh la... :P ...meh la turun K.L hujung minggu...boley lepak umah Mawar ... :)

mawar_berduri said... Reply Comment

Cik Kuina : bagi la adress umah nanti Mawar pos express ... :0) hahaha

[k.u.y.a] said... Reply Comment

jelesnye, romate sehati sejiwang huhu..