Perihal "mr.Tan_ _ _"

AMARAN : ENTRY YANG AKAN MENUNJUKKAN YANG AKU NI AGAK ' CHOOSEY'

Bismillah ...
huhu..ape kes wat n3 tentang jamban Mr.Tan*** plak hari ni..?
bukan ape ...tadi aku nak la pg jumpe Mr.Tan jap ..
tapi ..
bile jengah je kat pintu bilik kecik tu..
ilang terus mood aku nak masuk ...
bukan ape..Toilet itu bersih ya !!!
tak kotor pun...

tapi ..

aku tak tau kEnapa..aku memang tak suke bile
tempat duduk kat toilet tu
BASAH!!!!!!
Geli ar nak duduk
.. "berlengas" bak kata orang Utara
bukan la aku ni cerewet ..
tapi bab ni memang aku tak suke!!
aku tak tau la orang lain kalau diorang tak kisah


ape la salahnya lpas guna tu kalau dah tengok basah...
lap la gne tisu yg ada tak pun angkat tempat duduk tu ...
ape guna benda tu dibuat bley diangkat?
ni la guna nya ...angkat macam gambar kat atas ni
supaya air cepat kering dan tak basah!!!

mm...kalau aku pg public toilet plak
kalau yang tertutup macam ni memang aku tak pilih!!
nak tau knape ?
kalau ade AIR lambat kering terperap je kat bawah penutup tu ..
EEeeee....risau nak duduk ... jadik panau kurap plak karang ..ahax
lagi satu takot karang ble angkat je tutup tu
ade "setongkol jagung ".... hah !!!
mau ilang segala rasa..kikikikiki
blogger-emoticon.blogspot.com

6 comments:

Hairun Azmi said... Reply Comment

Saya biasanya akan lap ngan tisu tempat basah tu...

Unknown said... Reply Comment

salam ...

tengok gambar mr tan*** td , ingat ke ada masalah macam dlm N3 akak yg lps2 tuh .

kalu ke public toilet , akak suka mr tan*** yg duk cangkung tuh ...

nich said... Reply Comment

nak tanya ney.. hehe nape sy xley create poll sdrik eh? nuff tu.. sbb dia kata sy bukan gliterati member..
heheeh da wat jd mcm helpdesk sapot da kat sini.. kuikui.. bantu lah saya.. ahahahahhah tq.. =)

Che' Pit said... Reply Comment

kalau masuk, tgk kotor, hmm terbantut hajat nak melepas hajat

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

miecyber : terima kasih sudi singgah ... saye pun akan buat benda yang same ....tak leh la nak selfish kan ?..

Kak Umi : terima kasih sudi singgah ...haah, kalau saye pun pilih toilet cangkung ...

saya : ala...sy nak tolong, tapi saye pun kurang ariff ...tapi selalunya la kan...kalau tak dpat taraf glitterati tu sbb ade ads lain..tapi sy lawat blog awak td tak de nampak plak ? selain dr Nuff ..selain tu mungkin jugak sbb trafik kurang.."macam tak aktif je blog tu".....atau pun ade masalah teknikal..after few days..try log in nuff dan cek balik ...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

CP : btol tu ...kadang2 tu sanggup tunggu balik umah ...