Nak c|te pasal kawEn plak bolEh tak?

Bismillah .....
N3 Kedua untuk hari ni..wah...wah...
tEr rajin la plak aku..huhu
sEbenaRnya Hujan kat luar tu..lebat plak tu
aku nak balik pun tak boleh...
so updatE la Blog...huhu

kawan-kawan aku kebanyakkannya dah pun menamatkan zaman bujang...
masuk ke alam baru ....alam berDua ..wahhhh...kenmain lagi ayatnya
aku jugak la yang bujanggss lagi ...
tapi aku pun ade gak cite-cite nak kawen kan ?
takkan xnak kawen plak ...rugi la hidup...Ngeeeeeee :P

Nanti bilE aku nak kawEn...
aku ingat nak buat simplE jE tapi mEmuaskan hati..
tak nak la lepas majlis tak lena tido plak kan ???
haippppp...bukan tak lena tido sebab ade orang kat sebelah Yea...
(koRang jangan kElaut plak kan....huhu)
tapi tak lena tido sebab rase macam ade yang
diinginkan tak tercapai ...ada yang kurang..almaklumlah...
kawen kalo boleh nak sekali je ...
Insyaallah....

aku nak mase majlis tu nanti semua ahli keluarga aku ada !!

aku nak mak ayah aku cume berdiri sambut tetamu je,
takmo sibuk2 kat tempat masak ke ape ke ...

aku nak ade Pelamin yang simple tapi cantik...tak nak la yang mahal2 sangat ...
(nak yang cantik tapi budget plak...huhu :P)

nak jugak meja makan yang berhias tu ....tapi hias sikit2 sudehh...

pastu kalo boleh nak kerusi yang tinggi tu...ala-ala permaisuri u...hahahha
(mule dah berangan)

tringin jugak nak pakai gaun pada hari tersebut ...mungkin untuk shoot gambar jela..
(nak yang ala-ala princess gitu)
waaaaaaa....besarnya cita2..
skali tak de size plak nanti baru ternganga kau ..huhu :P

Ni Pic mase aku bertunang dulu...

tapi aku belum nak kawen lagi tau ...
ni cume angan-angan mak jenin aku je dulu....
Doakan la supaya ada jodoh antara kami.....aminnnn

^_________^











3 comments:

Ryehanna said... Reply Comment

insya Allah rose... ada rezeki nnt kahwin le kan...

good luck and moga tercapai impian tu. hehehe

Fazleyatul Aini said... Reply Comment

bila plan nak kawen nya tuh. jgn lupa jemput. hihi

Siti Noor Aminah said... Reply Comment

plan nk kawin bila?