Kisah Syiling baru dan Bean Bag Chairs

Bismillah ...

hai korangggg ...tetiba eksaited je bunyinya ...hihihi
mane tak nya..minggu ni kerja dua hari je ...pastu ai cuti yew...
nak balik perakkkkkkkk ...hoyeee

masa hari sabtu lepas...kami pegi la jenjalan kat TESCO ...
ade la bli makanan kudap-kudap sikit ...
masa nak bayar kat cashier ...
bagi dia RM50....jadi bakinya ade ringgit dan 25 sen ....
ntah kenapa...adik manis cashier tu
macam eksaited plak nak bagi aku duit syiling baru ....hahahha

sebab ape aku cakap dia eksaited?
sebab dia cakap kat aku
"kak ade duit 50 sen tak ?"
aku jawab "tak de"
pastu dia cakap .."akak cuba la cari 50 sen"
aku pun korek la henbek aku...skali cukup la 50 sen...
rupanya dia nak tukar 50 sen aku ngan duit 50 sen baru ...huhu
thanks ye dik .. ^__^
ape lagi keterujaan jugak la aku ..trus snap gambo ...kuang..kuang..kuang ..hahaha
ni duit syiling baru ..50 sen dan 20 sen ...
50 sen baru besar 20 sen lama...tapi bulat ade ketak2...
duit 20 sen baru sebesar duit 10 sen lama....

pastu pada hari ahad...awal-awal pagi lagi kami dah bersiap-siap...
nak kuar menuju ke selayang (area Batu Caves )
aku ade date ngan Yana .....Yana ni tokeh Bean Bag Chair
Tuan John dah lame cari nak beli kerusi ni ..
tapi baru semalam kami berkesempatan nak beli ...
gambar ni snap mase kat showroom Yana...
tuan John ngah try duduk ...
memang best la Bean bag ni ..empuk...banyak design plak tu
kalau duduk rase cam malas nak bangun ...hahhaha

kami beli yang ni ----> here
tapi kaler dark brown....
gambar mase dah bawak balik rumah lupe plak nak snap ...
balik trus landing ....oleh kerna bestnya landing kat bean bag ni ..trus tertido ..huhuhu

kalau sesape berminat ...boley la ke blog Pn.Yana ye
Bean Bag Chair Malaysia






9 comments:

Fazleyatul Aini said... Reply Comment

ni memang duduk tak bangun2 jawabnya.hihi

Lynnda said... Reply Comment

K.ros beli bape banyak??? Klu lebih 1 baik mai satu kasik sy! Haha

cheqna said... Reply Comment

cheqna baru pgang duit 50sen baru 20sen baru lum lagi

Nafisya Ismail said... Reply Comment

Haha... siap promote. Tp syokk plak aku tgk klu dpt landing situ.... terbaik pnya.... haha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@Lya Colours tau tak pe..terbaik lah ...empok :))

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@Lynndabeli 1 je la yunk :))

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@cheqna tak banyak lagi rasenya....duit kertas langsung tak pernah tengok lagi:P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@Nafisya Ismail hahah..bukan promote..nak bagitau bestnya landing kat situ :))

BENA said... Reply Comment

wahhhhhhh bena suka benda alah macam nihhhh !!! hee :) belanja bena satu boleh kak mawar? hahaha