Kolam Deepavali

 Bismillah 

o.k kali ni nak cerita yang panas dari oven...
memang kalau kek tu kira betul-betul keluar dari oven la ni .. hihihihi
tadi saya dan lagi dua orang partner in crime join pertandingan buat kolam Deepavali ...
tak pandai pun..pandai-pandai je ..hahahha
hoish..renyah jugak buat benda alah ni ...

mula-mula kami sediakan bahan-bahan seperti beras, pewarna (water colour) atau boleh jugak guna pewarna makanan tu ... 
pastu rendam beras tu dalam pewarna... air letak sikit je ye kawam-kawan ...
pastu gaul sebati ....dan boleh jemur
pastu dah siap boleh buat nasi hujan panas ye ..hahahhah..Jgn ye saya gurau je..
karang tak pasal-pasal masuk ward :P 
 (dah macam resepi masak la pulak khennn) ...hihi
yang ni Fadilah la yang bayak tolong buat ..Thanks dear 

 ni antara yang cantik menarik tertarik.... 

 Ni pun cantik....

 Eh..yang ni pun..aduhai sume cantik camno? 

 eh..yang ni menarik..penuh je diorang buat ...

 eh yang ni simple je ..huhuhu :P 

korang sebelum meneruskan baca n3 ni cuba teka yang mana saya punya ?
hahahhaha..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 tara..... ni hah yang tak berapa tulah ..huhuhu
:P 
hoish..gigih tau lukis tu sume ....
pastu nak tabur-tabur beras tu ..
penatttttt 
me with my partner in Crime 
Fadilah dan Syazwan 

keputusan pun tak tau lagi mana yang menang ....
kan tadi saya cakap panas dari oven ..haruslah tak tau result lagi ...
tak pe lah ..ape pun... 
saya berpuas hati dgn hasil kali pertama ni....
kira dah menang dah kat hati saya ewah ...
#sambilkibasselendanghalfmoon...hahahhahah



Sekian.

4 comments:

NaNa said... Reply Comment

Good Girl :)
aku tengok semua cantik hehehe....
x pe tggu email nanti tau la sape menangkan...korang mesti menang punyer...hadiah wang tunai ok...jangan lupa blanje aku...don't 4 get 26 Nov ok :)

[z@ck] said... Reply Comment

cantiknya! =)

Izwa Kamaruddin said... Reply Comment

cantik!

Unknown said... Reply Comment

menang kalah adat pertandingan.. yg penting semangat berpasukan tu! congrats u ols!! =)