Soalan Hotlink's 150 Devices to Be Won

Bismillah ..
haritu janji nak share soalannya ape kan ? 
o.k ni lah antara soalan yang saya dapat...
kalau anda dapat mungkin soalan lain..tak semestinya sama o.k...
jawapan tak tau ...
jawapan yang saya tembak ni salah rasenya...sebab tu tak dapat ..hahahha
musnah harapan nak menang Ipad ..hohoho

Soalan pertama : Apakah harga pek  Hotlink baru ?
A.RM5
B.RM10
C.RM8
saya jawab A 

Soalan ke-2 : Berapakah negara yang terpilih utk menikmati kadar terendah data perantauan pada kadar RM 5/Mb?
A.12
B.14
C.16
Saya jawab A 

Soalan ke-3 : tambah nilai RM 4 dapat berapa hari aktif ?
A.2
B.5
C.4
Saya jawab A

soalan ke 4 : Berapakah harga untuk 'Missed SMS'? 
A.RM0.50/week
B.RM1/month
C. Absolutely Free 
saya jawab C 

Soalan akhir : Tambah nilai RM 100 dapat berapa hari aktif ? 
A.105
B.100
C.90
saya jawab A 

nah ambik gambar Ipad ni buat inspirasi ..kikikiki :P 



o.k...pi study jawapan yang betul ya ...
semoga berjaya 
sekian ...wassalam. 

1 comment:

Unknown said... Reply Comment

Saya dapat soalan lagi susah kak . Tapi inshallah dapat .