Yang baik harus dikongsi -BB Cream SQB

Bismillah 

ada masa lapang ni meh nak share produk yang memang top dikalangan blogger :P 
sebelum ni ada areleez aka mas  buat review dengan tajuk kagum tahap 4 
hahha see..tajuk tu pun dah menarik dah macam ohemmgeee...ohemmgeee
kali ni meh nak jugak buat review 

saya pakai BB cream Seqy Beauty ni dah sebulan macam tu 
masa mula-mula pakai tu just pakai macam biasa 
tak ada la nak expect pakai terus cantik macam Kak Jeng kan ..hahahhaha
sedor je kan..pakai pun harap muke dah tak berminyak la

mula pakai memang rase "eh BB cream ni warna cerah la "
saya pakai bedak pun warna beig ....ni macam lebih cerah dari kulit saya 
tapi xpe pakai jela.....
amazingly ...lepas sejam camtu pakai color tu dah blend ngan warna kulit 
so nampak biasa je lah ..xde la macam putih pelik lak kan :P 

pakai sikit je pun ....sekali picit boleh apply satu muke 
memang tak rugi la beli 

then 2-3 hari lepas ada la whatsaap Kak Jeng 
nak order satu set cleanser dan BB cream....nak simpan kat ofis satu 
lepas solat boleh pakai balik ..tak yah nak angkut rumah ke ofis ke rumah 
leceh ....
masa tu saya bgtau la yang BB cream tu best 
sekali Kak Jeng da buat testimoni ...hahhaha 
o.k xpela yang baik ni apa salah kita share 

Kak Jeng dulu satu ofis ngan saya ..tapi ms tu tak pernah tegur ..tengok je dari jauh ..
pastu terkagum-kagum je la dalam hati ..
alahai cantiknya pastu gigih je kejar bas SKS ulang alik seremban KL 
orang famous dan cantik kan ...segan la iolsss nak tegur ...kah..kah..kah
>______< 
bila dah chat o.k je ..cute sgt orang nya ...ayat pun comel-comel 
macam yang baca kat blog dia tu :P 
dulu order bedak arab dan Felina Inchloss pun ambik kat Kak Jeng tapi suruh si Linda yang deal 
hahhahaha...sebab dak Linda tu pernah  kursus duduk sebilik dgn Kak Jeng so dia kenal la 

sambung cerita BB Cream SQB tadi
saya pakai dari pagi sampai tengahari memang rase selesa je...
tapi tu normal la kan ...

yang buat rase kagum..kalau time tak solat 
pakai la dari pagi sampai balik kerja...
dan saya balik malam ...siap tunggu Tn.John kat parking ..panas kot 
tapi sekali lagi amazingly ....muke saya tak berminyak macam dulu 
kalau tak! ..hurmmm....balik rumah boleh buat goreng telur tau ...hahhaha

ni saya try cleanser SQB pulak ...
so tak nak commet pape lagi sebab baru pakai 
kalau best jugak nanti kita share ...


Sekian. 

2 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said... Reply Comment

'.. areleez a.k.a mas..' ok, fine! tang 'mas' tu mmg xmenahan. ha3..

Unknown said... Reply Comment

wowowowowwww!