carca-marba

Bismillah .....

Maaf dah lama juga rasanya tak update 
cerita akhir update pun cerita sedih...haha 
actually tak de la sepanjang March ni saya bersedih aje...
saya o.k..cume mood nak menaip tu ntah ke mana 

hari ni saya rangkumkan je lah cerita-cerita lama 

Ni kek Birthday ayah saya 
along yang beli..diorang celebrate kat kampung...masa ni saya tak balik pun 
adik je yang hantar gambar ni 
:( 
rugi tak dapat sama-sama diorang 
katanya sengaja buat surprise kat ayah ...lepas ayah mandi diorang tutup semua lampu 
haha..amboi pandai kenakan ayah ye ??? 

tapi yang kelakar ...
bila lampu padam lupa nak pegang siap-siap lighter 
hahahhaha....kelam kabut cari nak pasang lilin ..adoii sabo je lahhh 

Ni la orang yang lupa ambik lighter tu 
Abg long ....ni dia ikut ayah pi menjala ikan 
sengaja tangkap gambar send kat kami di KL 
nak perangat suruh balik kampung .....wawawaw
ikan ni kalau balik bakar atau goreng terus sedappp oiii 
freshhh dari lombong  :P 



Semoga ayah sentiasa kuat dan sihat
Semoga sentiasa dirahmati Allah dan didalam lindungan nya 
amin ya rabbal alamin 

ni tak ingat bila 
tapi serius tempat ni dalam sebulan kalau tak pergi rasa macam tak sempurna hidup 
Haissshhh..apa lah diorang letak dalam mee ni ? sedap dan tak puas makan 
letak dadah ke apa ? ahhahahahhaha

ini lunch kat ofis...
tomato ceri tu sedap nye alahai ....
buat ulam lagi sedap dan menambah warna dalam makanan saya ...ceeewah 

haaa.... ade tak sesape kenal kucing comel ni ?
ini Emillio ...saya menang contest yang mama dia anjurkan ...
jawab pantun...hihihi 
tazangka nak menang pulak ... dapat la poskad comel dia dan tabung kucing ni 
comel sgttt kan ?

hurrrmmm.... ini lah Jebat 
Jebat yang kena langgar tu ....sekarang dia semakin O.K 
seminggu dia tak boleh makan ...badan jadi kurus kering macam tu 
sedih sangat tengok dia 
ni baru boleh makan lepas bawa ke Vet dan doktor betulkan dan ikat rahang dia dengan besi 
doktor jahit luka mulut dia 

waktu biasa kena letak dia dalam kelambu 
takut lalat ...nanti ada maggot susah 
tapi lepas makan bagi la dia jalan-jalan sikit 
tu yang dia lepak atas simen sejuk sikit agaknya 


harap Jebat cepat sembuh sayang ...


sekian ..

No comments: